Russian state-owned television station RT logo is seen through a window with caution tape in front of a building

Media

PRI audio player

Latvia and Lithuania have banned Kremlin-tied RT television channels over links to Dmitry Kiselev, who is sanctioned by the EU for spreading propaganda about Ukraine. "The problem is that RT is a part of this infrastructure of propaganda," media expert Solvita Denisa-Liepniece told The World's Carol Hills.

Player utilities

Read the full story at TheWorld.org.

Russian state-owned television station RT logo is seen at the window of the company's office in Moscow, Russia, Oct. 27, 2017. 

Credit:

Pavel Golovkin/AP/File Photo

Related Stories

close

We use cookies to understand how you use our site and to improve your experience. To learn more, review our Cookie Policy. By continuing to use our site, you accept our use of cookies and Privacy Policy.

Ok, I understand. Close
close

The story you just read is freely available and accessible to everyone because readers like you support The World financially. 

Thank you all for helping us reach our goal of 1,000 donors. We couldn’t have done it without your support. Your donation directly supported the critical reporting you rely on, the consistent reporting you believe in, and the deep reporting you want to ensure survives. 

DONATE TODAY > No thanks